Bestellen en bezorgen

Heb je een Lumingo-item gevonden dat je echt moet hebben? Geweldig!

  1. Selecteer de gewenste kleur en/of maat en klik op 'Aan winkelwagen toevoegen'. Je kunt nog steeds verder winkelen en op elk moment teruggaan naar je winkelwagentje door op het 'Winkelwagen-icoontje' rechtsboven te klikken. Houd er rekening mee dat het plaatsen van artikelen in je winkelwagentje ze niet automatisch reserveert.

  2. Ben je klaar met winkelen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het 'Winkelwagen-icoontje' rechtsboven om naar je Lumingo-items te gaan. Op de volgende pagina kun je indien nodig de aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Je wordt nu naar de afrekenpagina geleid, waar je gemakkelijk al je gegevens op één pagina kunt invullen.

Let op: nadat je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat we je bestelling direct in behandeling nemen om ervoor te zorgen dat je deze zo snel mogelijk ontvangt.

Veelgestelde vragen over verzending:

  1. Wat zijn de verzendkosten? Lumingo neemt de verzendkosten voor haar rekening. Je betaalt dus geen verzendkosten.
  1. Kan ik mijn bezorging volgen? Ja, we verzenden al onze items met Track & Trace. Je kunt de status van je bestelling volgen via de bestelstatuspagina. De link naar de bestelstatuspagina ontvang je via e-mail zodra je bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat het soms even kan duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
  1. Wat zijn de levertijden? Bij Lumingo streven we naar een snelle levering van onze producten. Als je op werkdagen vóór 15:00 uur een bestelling plaatst, streven we ernaar om je bestelling nog dezelfde dag te verwerken. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden door onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10-15 werkdagen.

  2. Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt je pakket 7 dagen bewaard op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt een melding van de chauffeur met vermelding van de afhaallocatie. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

  3. Verkeerd adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.

  4. Verloren of gestolen pakketje. We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als je Track & Trace aangeeft dat je pakket op je adres is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. We zullen een onderzoek starten bij PostNL en je op de hoogte houden tot het einde van het onderzoek.

  5. Vragen over je bestelling: Heb je vragen over je bestelling? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.